Fredag

Hejhej. Har lämnat Sebbe på dagis. Han är frisk o kry men jag mår inte lika bra. Är förkyld. Ska bara vila idag med, så jag blir frisk fortare. Känner mig konstig i lungorna med, hoppas inte de blir lunginflammation eller något av detta..

Idag går jag in i vecka 16, på måndag är det fosterljud. :) Det ska bli skoj. IDAG är det 3 veckor kvar till ultraljudet, jag längtar så mycket att jag dör, så kul o spännande. Hoppas dom ser kön, jag är för otålig för o vänta tills förlossningen. :D




16.55
Sitter hemma och väntar på att mamma ska komma o hämta oss.
Jag mår inte så bra men Sebbe är fortfarande PIGG! höhö!
Orkar inte laga mat så mamma ska bjuda oss på pizza.
Sebastian börjar bli hungrig nu så han ska få en macka.
Annars orkar han aldrig vänta o de förstår jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback