Fulltös medvetslös.

Städar och tvättar och håller på. Nu fick jag ta lite mat paus, har inte ätit sedan 8 i morse. Fick bli lite kornflakes nu och något vettigare sen..

Skönt o  vara lite ensam nu känner jag, mår så illa hela tiden.. Det vägrar gå över. Allra värst är det på kvällen.

Mina katter är så jobbiga .. ska slänga ut dom på balkongen o fortsätta städa.





17.06
Nu har jag ätit mat, fyfan va gott det var.
Var verkligen hungrig. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på.
Försöker hitta någon att umgås med. :)
Men nu ska jag.. öh. göra ingetning. Så tråkigt utan Sebastian.


Ja juste! :)

Du är i vecka 15.

Du är på dag 100 av 280. (35,7%).

Gått exakt 100 dagar idag. (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback