Funderar på vad man ska hitta på..

Funderar på vad vi ska hitta på idag, kanske gå en runda.. Gå till någon rolig lekpark. Jag behöver lite motion, se om det hjälper foglossningen något.. Har så ont i ryggen. :( Kollade igenom Sebastians bebiskläder igår. Och vissa kläder fattas.. Måste leta upp dom! Några av mina favorit kläder är borta. Uh, hoppas verkligen att det blir en pojke, tänk alla klääder Sebastian har haft. Vad man skulle tjäna på om de blev en pojke. :P Om det bir en flicka hoppas jag de finns många man kan låna kläder av. :P haha.

Jag har haft ont i huvudet sedan jag vaknade, tror jag börjar få järnbrist. En vecka kvar tills jag ska till barnmorskan, 3 veckor kvar till UL. wuhuu.

Nu ska jag glo runt på internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback