Laddar för en ny vecka! :)

Vaknade kl 8 i morse super pigg!
Har tittat lite på tv och ätit frukost i typ 2 timmar.
Nu dricker jag te och läser på aftonbladet, ska till citygross med mamma och handla sen. Ska ha lite blöjor, välling och mat för veckan. Har börjat veckohandla, tycker det är mycket smartare och billigare på något vis. Då vet man exakt hur mycket man kan göra av med under veckan.

Sebastian går ju på pottan nu, hela tiden när han inte har blöja på sig. Så om jag bara anstränger mig lite mer så kan han nog bli bli blöjfri ganska snart. På dagis går han också på potta. Han tycker det är riktigt kul. Så det är bara o uppmuntra honom. Han har full kontroll på kisset om man säger så, han kan välja när han ska kissa och hålla sig. :) Han tycker blöjan är äcklig redan när han kissat en gång i den, och ''morgon blöjan' hatar han. Den får man ta av fort när han har vaknat. :) Han kommer hem senare idag, längtar efter honom. Hatar o lämna bort honom, men jag måste ju. Han tycker det är så kul att åka till farmor o farfar. Men det e mest farfar han tycker om tror jag, det är alltid bara ''farfar'' han tjatar om.

Nu ska jag göra mig iordning lite. Och kissa några 100 gånger till innan vi ska åka. Jag kissar fan hela tiden, det är de ända jag gör känns de som. hela nätterna med. Vaknar och är så kissnödig att det gör ont. Får springa till toan. Lyssnade med angelsounden igår. :) Mysigt..

Åh ställde mig på vågen nyss, gått ner 2 kg. vafan.. :P Upp ska de väl gå snart.

Kommentarer
Postat av: karin

åååhh vad duktig sebbe är!! fantastiskt skönt om han blir torr redan? slippa byta blöja ;o) hihi

2010-09-05 @ 11:39:22
Postat av: Wictoria

Ja han är så duktig! :) Skönt att han tycker det är så kul att gå på pottan. Vissa barn avskyr de :D

2010-09-05 @ 11:54:44
URL: http://wictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback