Lördag

Idag skulle jag tvättat vid 9o som vanligt. Men jag känner mig verkligen inte frisk. Så de bidde inge med de.. :( Måste orka tvätta imorgon dock, så vi har lite rena kläder. Sitter och glor runt på internet och lite så. Försöker hitta utekläder till sebbe. Vi är ju hos mamma och han har inget här. Ska gå ut i garaget o RÖJJA RUNT!




Fick tvätt tid vid 12 istället så nu tvättar jag iallfall. Känner mig piggare nu. :) 
När vi skulle gå till tvättsugan så var det massor med polisbilar utanför,
det har ju varit ett mord här inatt, i huset mitt emot mig.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7764961.ab
Och Sebasian ville ju såå gärna gå till polsbilarna,
så då fick han springa fram och det tyckte polisen var jätte roligt.
Så Sebbe fick åka lite polis bil och sitta i framsätet o trycka på knappar o hela faderullan.
Sen fick han gå bak i polis bilen, det var en skåpbil. Där fanns det massa skojiga saker.
Han ville knappt gå där ifrån. Polisen tyckte det var jätte roligt och tyckte han kunde stanna med dom medans jag sprang in i tvättsugan, men de vågade jag inte. haha. :D Han fick en liten flaska av polisen som han springer runt o leker med nu. Blev en spännande dag för Sebbe. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback