Ni som lämnar kommentarer

Ni ska för de första skita fullständigt i mig o mina val, det har ni inte med o göra,
för det andra , ska ni lämna uppkäftiga kommentarer ha då stake nog att skriva namn,
för det tredje, vad fan spelar det för roll hur fan jag blir gravid. Det har ni inte ett skit med o göra det heller.
Ni ska väl skita i hur fan jag skyddar mig mot att bli gravid, det är väl mitt problem inte erat. Sköt era egna liv istället, att ni sitter o skriver skit till mig har nog med era egna problem att göra. Läs inte min blogg om ni stör er, håll era åsikter för er sjävla. Jag skiter fullständigt i dom. Om ni vill fortsätta läsa bloggen så ge fan i cp kommentarer annars slutar jag blogga o då får ni inte veta ett skit era nyfikna jävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback