Nu har vi kommit hem!

Det var skönt o komma hem. Vi har ätit lite och nu ska vi mysa ner oss framför TVn.
Sebastian min lilla bäse du är de bästa jag har. <3  Imorgon är det vecka 18 redan. Längtar så mycket efter att få se bebisen o veta att den är frisk. Hoppas att den är frisk,, och går allt som det ska, vad fan folk än säger, så någongång under mars så kommer jag få ett barn o vara världens lyckligaste människa.
Det första jag ska göra om allt är som det ska på fredag är o köpa något till den. :)


Nu kommer lite bilder på världens finaste barn! :)









Sebastian ger alla som är snälla mot oss en puss!



Stolt i sina kalsonger!:)

































Folk får säga precis vad dom vill om mig, jag vet iallfall vart jag står. Inga som kommenterar vet inte ett dugg om mig, ni känner inte mig. Dom ända som känner mig är Katarina,Sabina och min mamma. Dom är de ända som vet precis hur de är. Men det är kul att min blogg roar er iallfall. Och till er som ''tycker det är rätt att Sebastian har blivit biten'' ni är sjuka i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Emelie - 19år & blivande 2barnsmamma

Tycker att hela grejen med att Thilian bitit Sebastian är otroligt löjlig. Som jag skrev som kommentar på Nicoles facebook, min unge har bitit mig och säkerligen varenda släkting vi har. Även barn på dagis. Min kusin bet också andra när han var i Ebbas ålder som är ungefär lika gammal som Thilian. Varför förstora en sådan sak? Visst ska dom inte bitas men vissa barn gör det, Thilian har ju tydligen slutat bitas nu så varför fortsätta älta?

2010-09-23 @ 20:52:00
URL: http://mammatillebbaa.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Javisst, Barn bitts. Det vet jag med. Men jag anser att det går till överdrift när ett barn blir bitet mer än 20 gånger och mamman inte ens ber om ursäkt till mig. När det är en kompis. Jag var ''helt okej'' men det väääldigt länge innan jag sa ifrån o inte ville umgås mer förren thilian slutat bitas. Min mamma sa till mig o sluta umgås med nicole o thilian när vi kom hem till henne och hon såg hur sebastian såg ut på kroppen. Även katarina blev helt chokad o frågade mig hur fan jag kunde tillåta de o fortsätta träffa dom när han ser ut så. Jag ältar inte, jag berättade bara som det var. När jag skrev inlägget visste jag inte ens att thilian slutat bitas. Jag skrev de för folk frågade varför vi inte umgås! Jag tycker heller inte att om han inte bitits på en månad, att man kan säga att han slutat.

2010-09-23 @ 21:06:18
Postat av: Emelie - 19år & blivande 2barnsmamma

Helt ärligt så förstår jag inte varför mamman ska be om ursäkt. Det är väl barnet man ska säga till istället. Liksom säga att det gör ont när man bits, man får inte göra så och nu får du säga förlåt.. Och att säga till barnet när det gäller sådant tycker jag faktiskt inte bara är föräldrarnas sak att göra, jag tycker att om någon annan ser (mormor, kompis eller någon annan bekant) får ju dom också säga till. 1 månad för ett barn är ganska lång tid.

2010-09-23 @ 21:27:44
URL: http://mammatillebbaa.blogg.se/
Postat av: Wictoria- Sebastians mamma

Hade du sett hur han såg ut hade du förstått att jag blev upprörd. Hade det vart sebbe som gjort så mot thilian hade jag fått väldigt dåligt samvete oavsett om det är ''normalt'' o bitas eller inte. Nicole förstår inte hur jag kan sluta umgås med dom för en ''sån liten sak''. Men för mig är det ingen liten sak. Han hade stora blåmärken över hela kroppen. Sen fortsatte vi o träffas, så fick han fler o fler o fler. Hon inte det är någonting. Men som förälder blir man ledsen och arg när ens barn blir biten och får ont o gråter hela hela tiden

2010-09-23 @ 21:32:35
Postat av: Hannis =)

Hej kan jag få lösen till din lösen blogg:) ?

kram

2010-09-23 @ 22:32:37
URL: http://magnussonhannaemeelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback