Sitter i skolan

Sitter i skolan, börjar om 15 min.
Fick låna en dator för jag skulle skicka iväg ett mail, så smög in på bloggen lite snabbt. hoho.
Höll på o dö på bussen, kom in en gubbe som antagligen inte duschat på 5 veckor och rökt minst 1 paket cigg innan han hoppade på bussen. Luktade så hemskt, trodde jag skulle dö. Har mått så illa de senaste dagarna.. Har mått extra illa idag och nu mår jag enu värre pga gubben.. Trevligt.

Imorgon är det Arbetsförmedlingen vid 10 och på torsdag ska jag ha avslutnings utvecklings samtal på Sebastians dagis. Kommer sakna dom lite faktiskt. Men nu börjar vi om på nytt på ett annat dagis. Det känns så bra. Sen på fredag är de ju ULTRALJUUD, hööhöhö. tjat tjat :D Får se vad min undersökning i hörnet slutar på om vad ni tror, flicka/pojke. Undra om man kan ändra den o ''stoppa den'' och skiva vad det blev. Hum. ska kolla upp de. Men dom kanske inte ens kan se kön då dör jag. får lura te mig ett till utraljud isf.

Nu ska jag börja med matten o sen efter ska jag gå till polarn o pyret o köpa vantar till Sebastian.



Nu är vi hemma hos mamma, har ringt runt till massa saker. Är lagom irriterad just nu. :D Funderar på o gå hem nu. Sätta sebb i vagnen så han kanske somnar.. skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback