Torsdag

Nu har jag lämnat Sebastian på dagis, jag känner mig inte pigg och har ett möte senare idag så jag vilar upp mig till de istället. Vi har ändå bara frisvård idag, de suger ändå. :D

Mina ögon rinner konstant o näsan med. suck.

Har fixat en jacka nu, från tradeera, haha.
Nu orkar jag inte skriva mer.




17.24
Nu är vi hemma och har käkat mat.
Jag var så hungrig när vi kom hem, skulle till banken o den öppnade ju inte förren 3.
Så fick vänta o vänta.. Tycker dom har så konstiga tider på nordea banken. Kanske är så på alla banker iofs, vad vet jaag. Min näsa är så täppt o jag tror jag har feber nu med. Men alvedon får duga, även om den är piss gämfört med Ipren.

Nu ska jag bada med Sebastian, sen går vi nog hem till mamma. Jag tycker det är obehagligt o sova i lägenheten just nu. Av någon konstig anledning. :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback