-.- Zzz

Nu är vi hemma.. Så skönt..

Vi fick stanna under natten så att jag skulle få sova lite.
Dom höll koll på honom så jag kunde slappna av o sova ordänkligt.

Nu ska han snart få Alvedon, han har så ont när han hostar och vill inte ligga själv..

Har super mycket o göra innan Sebastian kommer hem.
Men tror inte jag kommer få något gjort iom att Alexander gråter så mycket.
Tycker så synd om honom...

Jag ska lägga in bilder och skriva mer NÄR JAG HAR TID. :)



15.04

Jag känner mig levande död typ.
Så tröööött..

Nu så har jag diskat, ätit, färgat håret igen..
Så nu är jag blå/grå i huvvet. hahaha.. Går väldigt bra för mig o bli blond.. not.

Ska snart in o duschen o raka mina ben osv.
Har fan inte gjort de på evigheter.. Ska börja sola i veckan, så lika bra att göra de nu.
Hoppas att jag piggnar till efter en dusch, för sova hinner jag inte göra innan Sebastian kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback