<3 Mina fina barn

Alexander är så orolig när Sebbe inte är hemma. :S
På något konstigt vis..
Alexander tycker veerkligen om Sebbe, han letar efter honom med blicken såfort han hör hans röst, och försöker ta sig till honom. Sprattlar och försöker röra sig mot rösten. :P
Han skrattar BARA åt Sebastian med, rediga leenden och ''skratt''. Inte något leende mot mig, abosluut inte.
Han blir lugn när Sebastian är nära honom med, när han klappar honom och gosar med honom.
Det känns så bra att dom har varandra. :)

Han är jätte täppt i näsan nu, så jag hoppas inte det är någon ny sjuka på g..
Känner mig lite orolig att han ska sluta andas eller nått..:/

Nu så ska jag straxt lägga mig. Alexander vägrar ligga själv. Bara suttar o suttar , kommer inte till ro alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback