Alexander BVC - 6 veckor.

Sebastian är på dagis och vi har vart på BVC.
Han har gått ner lite lite, men det är inte så konstigt iom att han är sjuk.
Den 3dje vägde han exakt 5000, nu väger han ca 4900g och är 58,5 cm. :)
Han är ju en stor pojk! Så har har lite o ta av. :)

Idag så ska jag typ inte göra ett piss, finns ju inget o göra.
Skulle vikt tvätt(askul), men den är inte torr,, så nu har jag öppnat alla fönstrerna här så den ska troka lite fortare.


Ska nog gå hem till mamma sen iallfall, funderar på att sova där inatt.
Hon är nämligen inte hemma, måste ändå mata Katterna där.





Lite dålig kvalité i början, men filmen blir bra i mitten. heheh :D



¨





Ska se om jag har lite på Sebbe med, han vill inte att jag ska ta kort på honom.
Han blir så jääkla sur då :P





Kommentarer
Postat av: H

Så söta videos!:)

2011-04-07 @ 12:34:33
URL: http://hemelia.blogg.se/
Postat av: Anna

Du har allt fått två gudomligt söta pojkar!

2011-04-08 @ 16:24:16
URL: http://sidenkalsonger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback