Äntligen Fredag! Alexaner har fått hosta.. :/

Skönt att det är fredag...
Hoppas på en lugn dag!

Just nu så storstädar jag, ska bara torka golven sen är jag färdig..
Måste gå till affären sen.

Tyvärr så har Alexander fått Sebastians hemska hosta.. :(
Men fortfarande ingen feber.
Jag tror att jag måste ringa till vårdcentralen och fråga om hostan.
Jag har ingen koll alls känns de som..

Jag HOPPAS verkligen att jag kan få LUGN och ro så jag kan skriva förlossningsberättelsen och lägga in bilder från förlossningen idag...
Så ni får nått kul att läsa, det har ju vart så fruktansvärt tråkiga inlägg hela veckan

Sebastian ska INTE till pontus idag.
Även fast dom vill de.
Pontus hade magsjukan i tisdags, det är bara 3 dagar sedan!
Så aldrig i livet.



10.20
Har precis pratat med 1177, och dom tyckte jag skulle ringa till Barnakuten eftersom det kan vara rs virus. Och eftersom man inte kan ge hostmedicin till sånnahär små, och dom har jobbig hosta och inte får luft tex. Så måste man ju åka in.. Så ja, får se vad barnakuten säger.. Dom skulle ringa upp vid 10.30.
Ska vi åka in till akuten så kommer jag behöva Sebbe-passning. SÅ jag ska ringa runt om de lite fort med.
Håll tummarna..



10.47
Jaha, måste in till Akuten med Alexander..
Vid 14 ska vi vara där.
Jäkla typiskt att han ska bli dålig.

Hela han skorrar..

Kommentarer
Postat av: Malin

48 timmar efter sista spyan smittar man inte längre :) Jag skulle vara lugn om det gått 3 dagar. Men förstår hur du tänker ändå. Hoppas lillen piggnar på sig. kram

2011-04-01 @ 11:30:42
Postat av: hannis

Stackars liten :( Hoppas han bli bra då! Ska tänka på er nu vid 2....

2011-04-01 @ 13:54:09
URL: http://hemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback