Gokväll! :)

Jaha.
Det är väldigt trotsigt här hemma, mycket gap o skrik från en viss Sebastian Robertsson.
Alexander är som alltid världens snällaste lilla kille!
Men han blir ju terroriserad av sin Storebror!

Ikväll så känner jag bara såhär; Att nu kan han inte bli värre än han är.
Så idag följer jag Nicoles råd, försöka få honom o varva ner innan han ska sova, med en film.
Och sen så ska han BANNEMEJ sova i sin EGNA SÄNG!
Som han sparkar mig om nätterna alltså...
Och mitt i natten vaknade han o skrek om välling, och SMÄLLER TILL mig när jag säger att han får vänta tills morgonen kommer.
Då var de bara droppen..
Så ja, det får bli hur mycket skrik det vill.
Om 3 min så är det dax för sängen..

Måste fasen få duscha ikväll och vill väldigt gärna se greys anatomy innan jag lägger mig.
Imorgon ska han till sin pappa o härja av sig.
Välförtjänt ledighet för mig, säger jag bara.. :P

Nepp, nu så ska Sebatian få hjälpa mig bädda sin säng. Och sen så ska han få välling och hoppa ner där.


ÖNSKA MIG LYCKA TILL !!!




Från igår.
Dom däckade i soffan.
Den där speldosan som Alexander gosar med fick han igår. :)
Han älskar den.
Dock är det ett JÄVLA liv på Sebastian för att han inte får leka med.
Men ibland så är något Bara Alexanders, och det vill han inte acceptera. :(









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback