Grillkväll hos Sara idag! <3

Idag ska vi grilla med Sara, och lite andra männiksor som jag inte känner.
Det ska bli trevligt. :) Hanna och jag tar bussen ihop runt 5 kanske!
Håller på o plockar fram kläder till barnen.
Alexande ska ha jeans hängselbyxor och en ljusblå body. :)
Sebastian ska ha det han hade på fotograferingen. Svarta byxor, skjorta och väst!
Kommer bli så coola. Ska se om Sebastian har lust o fixa håret med.

Jag ska in i duschen nu och sen ska jag fixa till håret innan jag hämtar Sebastian.
Blir så jobbigt o göra det när Sebastian är hemma.
Ska se om jag hinner dammsuga också.


Kommentarer
Postat av: ☆ Nicole ♥ - 19 årig mamma till 3 åriga Thilian ♥

hahahaha ;) detta var ändå en snäll bild ju, har värre bilder på dig ! ;)

2011-04-13 @ 12:56:51
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback