Heelt slut!!

Okej att barnen har vart lugna idag,
Alexander har dock ätit konstant hela dagen.
Men det är ju ändå lungt..
Men då ska de ju såklart bli ett himla liv när man ska lägga dom.. :P
Hua, Sebbe somnade vid 20.30 och Alex verkar ha lugnat sig nu...

Jag ska in i duschen o sen ska jag med lägga mig!
Känner mig otroligt trött, som om jag fått en stekpanna i skallen.

Funderar på vad tusan man ska hitta på imorgon.

Detta är min nya mobil me. :)
Lite jobbig o skriva sms osv.
Men jag hoppas att jag lär mig fort,
det tar typ 10 min för mig o skriva en mening.


Kommentarer
Postat av: hannis

Sån har jag med, eller x8 heter den tror jag :P En vit, en jätte bra telefon.

2011-04-09 @ 13:38:40
URL: http://hemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback