Peppa..

Nu så vill vi inte vara sjuka mer här..
Jag hoppas verkligen att vi kan få ha lite tur..
Jag vill verkligen börja med matten nästa vecka!
Ju äldre Alex blir, ju svårare blir det för mig att plugga..

Nu så är Sebastian på Dagis, och han följde med utan tjabb.
Han har vart helt gnällfri hela morgonen, allt har gått så enkelt.
Tänk om det kunde vara så varje morgon. :)

Jag är dock ganska trött, först satt jag uppe o väntade på att Linas bebis skulle ploppa ut. :D
Så ledsen att jag inte kan komma o hälsa på henne på BB.
Men jag vill verkligen inte smitta tösen med RS viruset.
Det känns väldigt onödigt!
Sen så fasnade jag på msn, pratade med en person, och fyfan va jag garvade.
Glömde helt av tiden. :P

Jag funderar på att sova en timma och sen börja städa.
Ska tvätta vid 14 med, hoppas att regnet försvinner så vi kan var ute i eftermiddag.


INFO OM RS VIRUSET.
http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/RS-virus-hos-barn/





11.47
Nu har jag städat av de värsta här hemma.
Ska in i duschen snart.

Alexander äter fortfarande inte bra.. :S
Men det känns onödigt o ringa barnakuten, för enligt dom äter han tillräckligt för att inte bli dålig iallfall.
60-70 ml var tredje* timma
Men i vanliga fall äter han fasen dubbelt så mycket..
Jaja... Jag ska försöka ge honom på flaska även om han får i sig de han ska..
Måste ju ändå Pumpa så.

Utan alvedon klarar han sig inte, då bara skriker han..





Anna om Hemma..:
För står precis hur du känner. Mina barn hade först en kraftig influensa sen fick de vara friska i en veckan och nu har de en kraftig förkylning plus att den ena fick lunginflammation
Svar: Ja fy.. Det är inte ett dugg kul.
Det är kaaaos här hemma nu med, för jag hela tiden måste sitta o trösta någon.^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback