Precis kommit hem!

Fy fasiken jag är helt slut! Vi kom hem för en stund sedan.
Har vart på stan och shoppat lite kläder. Leggings och linnen.

Sen var vi med sara, och stekte i solen. :)
Var så varmt så jag fick ta av Alexander byxorna!

Sen var vi med Nicole igen, efter hon slutade skolan.
Några av hennes kompisar var med också. Trevliga var dom! :)

Nu är jag jätte trött, jag ska bada sebbe och sen ska han sova.

Jag har verkligen lust o blogga, men jag har inte tid nu.
Alexander är grinig och sebbe är övertrött.. Disken måste göras och jag MÅSTE DUSCHA!!



21.44
Jag har fått Sebbe i säng. Han badade länge. :)

Alexander har så hemskt ont i magen. :(
Jag har masserat honom, gått runt med honom, vaggat honom och sådär.
Mer kan man ju inte göra.
Han fiser och rapar, fisarna lutkar redigt illa.
Tror jag har ätit något som inte är så bra för hans mage.
Kanske för mycket choklad i helgen.

Men nu så har han somnat i babysittern.
Så nu är det lite lugnt.

Imorgon ska jag lägga in bilder och blogga lite mer om hur helgen har vart osv.

NU ska jag snabbt in i duschen, och sen ska jag sova.
Ikväll ska jag börja lägga Alexander i sin spjälsäng,
har blivit lite väl mycket gosande sedan han föddes. höhö..



23.00
Nu så verkar de som att Alexander har kommit till ro, han sover gott.
Jag har precis duschat. :P Stängde av duschen 100 gånger för o höra om han börjat gråta.
Men icke!
Nu känner jag fräsch, lite sömn också så är jag väl en människa imorgon igen. :)

Men som sagt, imorgon kommer ett redigt långt inlägg.

Godnatt på er mina fina bloggläsare. <3





Lina om Det finns fan folk till allt:
Om du tycker att alla ska acceptera dina val här i livet så acceptera deras val...


Svar: Dom accepterar inte mitt val, och det behöver dom inte göra heller. Men jag accepterar deras val, absolut. Men bara för de så måste jag inte tycka att det är ett ''bra val'' eller ''okej''.  Man beter sig inte så omoget som hon gjorde, uppkäftig som satan, kom med ''personangrepp'' osv, hon är så pass gammal och man förväntar sig att vuxna beter sig vuxet.. Hade jag vetat att hon var en sån bitterfitta hade jag inte kontatkat henne över huvudtaget.

Kommentarer
Postat av: katarina

oj vilken kväll. har du ingen babyvakt?? :D kram

2011-04-12 @ 09:01:35
URL: http://kataarinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback