SOLIG SÖNDAG!

Härligt med sol.
Jag vaknade 10.30 idag. Så jäkla skönt o sova. :)
Låg kvar i sängen ett tag sen gick jag upp o käkade frukost..

Nu har jag vikt tvätt, ska snart dammsuga..
Sen ska jag fixa med barnens garderober,
efter det ska jag ut o gå en runda innan Sebastian kommer hem.
Hoppas att jag hinner med allt jag vill ha gjort.
Alexander är väldigt lugn idag, börjar han gapa får han sitta i bärselen.
Han är så himla ''vaken'' nu, väldigt intresserad av babygymet, ''pratar'' mycket. :)
Så himla kul, längtar tills han börjar lee mer o skratta.

Ska ut o sätta mig på balkongen i solen lite innan jag börjar dammsuga.
Alexander ligger i babygymet o säger '' öööh!-hiiii. waaaaaaaaaaaw!'' och ser väldigt lycklig ut.. haha!


 
15.26
Nu har jag städat klart.
Funderar på om jag ska gå ut en sväng, eller om jag ska bada..
Eller bara lägga mig i sängen och vila en stund..
Varför hålla på när man kan ta de lugnt..

Sebatian kanske tycker det är skönt o komma ut lite sen när han kommer hem, så då kan man gå ut då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback