Städa,,

Fy o fasen för o städa.
Har ingen lust, men står inte ut med allt hår.
Så nu ska jag verkligen försöka fåbort allt hår, och sen ska jag fan DAMMSUGA LADY!
Hatar när våren kommer o hon börjar fälla.
Någon som vill ha kattjävlen? :)

Alexander är på något konstigt humör idag.
Vill 100 saker samtidigt. :P
Han vill ligga på magen i babygymet, men så rullar han över på ryggen och blir jätte arg. :P
Så får gå o vända honom hela tiden. Haha..
Han gör sånna goa ljud. :)
Men han är världens lataste unge, Sebastian o han är som natt o dag!
Sebastian hade världens starkaste vilja, och Alexander bara chillar. Tare luugnt.



13.00
Jag kommer ingenstans. :P
Har typ plockat upp och torkat av överallt, städat toan och fixat lite med tvätten..
Nu ska jag väcka Alexander och ge honom mat, sen så får han följa med till tvättstugan..
Skärpning på mig.

Hade förästen as kul igår ikväll Paulina. Haha.
Sprängde en cocacola över hela köktet så idag har jag fått torka taket! :D



16.33
Jaha, och helt plöttsligt var denna dagen slut typ? :P
Vad tusan ska man göra ikväll..

Jag har iallfall gjort klart tvätten och duschat!
Så något vettigt har jag fått gjort, saknar min stora pojke!
Men han har de så kul hos sin pappa så, man får glädjas åt det istället. :)

Ja, jag går väl kanske hem till mamma en sväng o hämtar lite käk. :D
Kanske stannar där om hon orkar med oss!

I sommar så åker jag och barnen upp till sthlm!
Till Britt , Sune och Frida, det är mitt Ex familj.
Vi var tillsammans under 9an och 1an på gymnasiet.
Jag och hans mamma har hållt kontakt sedan dess,
älskar verkligen dom människorna.
Och det är alltid lika kul o träffa Frida, mitt ex's lillasyrra.
Jag och mitt ex, Freddy, är också bra vänner fortfarande.
Men han är inte hemma, för han håller på med något inom de militära.

Jag kunde inte åka förra sommaren, hade inte så mycket pengar,
och sen var de ju allt med Ted och Graviditeten.
Så det var inte läge för de då, även om jag ville åka upp.
Men förr förra sommaren var jag där med Sebastian.
Jag ska spara så mycke pengar som möjligt så att Sebbe kanske kan gå på Grönalund igen, han får de i födeseldags present av mig isf.

Dom bara växer!
Alexander har växt ur 56 nu. Vissa kläder kan han ha, lite sådär gränsfall..
Sebastian har växt ur 98 också, han kan ha dom, men tröjorna åker upp för mycket.
Och byxorna börjar bli korta i benen.
Så imorgon ska jag ränsa båda barnens garderober och lägga ner kläderna i lådor.
Babykläderna får väl ligga där dom ligger ett bra tag, Men Sebastians kläder blir ju iallfall återanvända! :D
Känns sorligt att jag inte har en liten bebis längre, visst, han är fortfarande liten..
Men stl 50 - 56 är ju baby storlekarna. Buhu..

Så nästa månad blir det att köpa kläder i stl 104 till Sebastian.
Och skor till både honom och mig! :)



Kommentarer
Postat av: Martina

Jag tycker det är ganska häftigt att se att syskon kan bli så olika=)

2011-04-16 @ 23:27:30
Postat av: Clara

Vi har samma städningsmässiga problem med vår katt. Hon är en Birma, dem är som bekant väldigt vita och väldigt långhåriga. Man skulle snudd på kunna sy ihop en mindre kappa (eller en matta kanske) av det håret hon fällt senaste veckan. Till råga på allt har vi svart tyg soffa också, så minsta lilla hår syns ju.

2011-04-28 @ 09:51:19
URL: http://stadfirma-ostersund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback