Tisdaag.

Igår blev det inget bloggande. Vi var på bvc på rutin läkarkontroll med Alexander.
Allt var bra med honom.. Frisk och normal :D
5400g och 60 cm nu.. Sluuta växa unge!

Sen gick vi direkt ner till Strandbjörket och lekte med Nicole och Thilian.
Det var verkligen dö varmt!
Så när jag kom hem fick jag migrän o gick o la mig typ..

Idag så har jag vart i skolan och pluggat matte B.

Har precis hämtat Sebastian från dagis nu..
Han ville ha välling så nu sitter han och dricker det.

Jag känner mig stel som fasen i nacken efter den dära jäkla migränen jag hade igår. :/
Är trött med, hade kunnat lägga mig o sova..

Orkar verkligen inte blogga..


Från när jag var i skolan idag..



Kommentarer
Postat av: ELLEN

Vilken skola går du på?

2011-04-19 @ 22:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback