Borta med vinden

Efter att jag hade skrivit av mig igår så kändes det så bra!
Precis som allt bara rann ur, helt borta.
Ibland behöver man få ur sig saker, och se att folk förstår än.
Även om jag vet att jag är lika dålig jag som snackar skit, det står jag för.
Och det vet ni som är trogna läsare , att har någon gjort mig illa, ja då blir dom uthängda i min blogg.
Här står det om mitt liv, och Ted är inte en del av mitt liv på de viset att han finns med i det, men på de viset att vi har något ihop.
Och ibland undrar man ju om man är dum i huvudet, men jag väntade 8 dagar innan jag skrev ut någonting. Resonerade med mig själv om vad som var rätt o fel. Men jag känner att inget är fel när det gäller honom, för den nivån av idioti som han ligger på, kommer jag aldrig komma upp till även om jag försöker.
Sen får jag ibland ångest över att ju mer skit jag snackar, ju mer jag hänger ut honom, ju längre bort försvinner han från Alex liv. Ju mer hat känner han. Och det är väldigt korkat av mig, men oavsett vad jag gör så kommer han ändå alltid neka Alexander.

Men idag mår jag mycket bättre, jag tänker fortf på det.
Men jag mår inte dåligt av det.

Och för att slå några till flugor i samma smäll så ska jag göra en väldigt jobbig sak ikväll..
Men människan ska ut ur mitt liv!

Mamma har barnen, Alexander har jätte ont i halsen och är hes stackaren, men dom sover båda två..
Så nu ska jag ta en lång promenad och peppa mig själv som fasen,
sen jävlar ska jag vara stark..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du göra för en jobbig grej ikväll ???

2011-08-15 @ 07:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback