BVC IDAG!

Ja idag är det bvc för Alexander!
Hoppas han har gått upp rejält nu..

Skriver vikt och de sen. Ska leta upp någon o leka med idag!




7570g och 69,5cm var han!
Och min bvc tant sa att han var lika utvecklad som en 8 månaders bebis!
Hon var lite chockad. Hahha..
Hon gjorde lite sånna små ''tester'' på honom.
För o se hur mycket han kunde och förstod.
Det var lite kul. :)

Och hon tror att det är därför han har blivit så orolig i sig själv.
Han vill bara upptäcka saker och har inte tid för vila. Då blir dom griniga och sömnen blir rubbad.
Men ja, jag hoppas verkligen inte han fortsätter i denna takten.
''Ja, han ligger ju 2½ mån före. Så du kan ju förvänta dig att han börjar gå om 3-4 månader.''
Här ska ingen gå, säger jag bara! Han får vänta med det.. hahha..

Fick massa bra tips av henne idag, med mat - sömn , osv. :)

Men nu så sover dom iallafall båda två, sedan 19.30.
Jag hoppas att Alexander kan sova själv nu, utan o börja skrika..
Igår höll han på tills jag gav upp och la mig med honom vid ca 23.00.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dax för uppdatering

2011-08-24 @ 09:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback