Fyllo idioten.

Idioten:
:D:D

*****:
:):)

Idioten:
hur mår du =)=)

*****:
Jodå tack, jag mår bra. Hur mår du? :):)

Idioten:
fulll som vanligt :P:P
gutt att du mår bra :):)

*****:
Det är gött med fylla. Vad dricker du öl? :):)

Idioten:
vet inte allt jag får tag på köppte en låda kapten morgan å 16 flak för 24 dar sen men snart slut :/:/


*****:
Typiskt. :):) Har du fest eller? :):)

Idioten:
har jag inte fest varje dag :P:P


*****:
Haha. Har du semester eller?

Idioten:
aaa :P:P

*****:
Haha, gött det. Jobbar du annars eller?

Idioten:
mja till å från :P:P

*****:
Eller vad gör du annars?

Idioten:
jag överlever ^^

*****:
Gött det. :):)
Hörde du fått barn?
hur går det?
 
Idioten:
ne jag har inget barn :P:P

*****:
Men fick inte du en son i våras?

Idioten:
nop

*****:
folk snackar...:P:P

Idioten:
aaa why tro du jag kapade all kontakt me folk :P:P


*****:
haha.
Jag har sett en massa bilder ju.
Tycker han är lik dig.
:P:P

Idioten:
hey jag har ingen unge !

*****:
Ljug nu inte. :P:P Wictoria har visat faderskapet för mig.
:P:P

Idioten:
hon är en hora
detta är anledningen te att jag slutade använda fb å msn
orka fråger å sånt
jag har ingen unga pungt slut

*****:
Unge har du nog men, kanske är svårt att förstå i ett sånt läge som detta. Förstår det. Men ska du inte försöka träffa din son. Det kanske känns bättre för dig då. Än att förneka och må kasst. :/:/

Idioten:
hey jag kapar kontakten me dig me om du inte ger dig! jag blev lurad i i allt de så ge upp jag har ingen unge

*****:
:):) Vill dig bara väl hörru

Idioten:
jag mår bra näör folk inte håller på med de där å den satans horan inte kan skada mig mer


*****:
Är det många som håller på ?

Idioten:
ne hur ska dom kunna när dom vet att dom får pyngel om dom nämner de å jag inte haft fb eller msn på över ett 6 månader

*****:
vad säger dina andra polare då?
det som står dig närmast?

Idioten:
dom bey sig inte bra polare!
tycker hon är en hora som ska dö
som jimmy skrev bara "btw du är liten än =)=)" som jag alltid gör å han svara "haha vadå liten farsan ;);)"
å tro mig när jag säger han är inte den första som kan få bajs mö stryck



*****:
haha. inte slåss...:P:P

Idioten:
hey jag är i min prime fysik nu tack vara allt detta
bara för att jag ska kunna göra de

*****:
ska slå wictoria? :P:P

Idioten:
ne slår inte tjejer
men killar är frittfram
dom slår jag

*****:
Mår du och så nu då med allt detta?

Idioten:
jag mår fint så länge folk slutar nämna de
hey jag blev ofrivilligt indragen i detta
du ska bara veta hur nära jag va å göra mig själv illa fast som tur va kom jag på att jag är stor nog att få käft på folk :):)

*****:
Men skit i Wictoria. Ärligt hörru, men din son kommer ju alltid vara din son. En som ser ut som dig. Teddysar. :):) Gulligt ju. :):) Svårt det här...=/

Idioten:
tro fan jag måste ta bort dig som vän me om du tycker så
många som sätter sig imot mig men de kan jag förstå

*****:
Vad vill du då?

Idioten:
att 1# folk ska ge fan i å ta upp de 2# ska förstå att jag är ofrivilligt indagen i de å 3# jga är samma person

*****:
Ja ni är ju så söta ju.
Vill bara att du ska veta att det är en fin son du har fått iallafall. Verkligen lik dej osv.

Kommentarer
Postat av: Amanda & Gustav

men shit !? :O :/

Alltså det är ju nåt jävla stort fel på denna idiot!

2011-08-13 @ 22:10:23
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/
Postat av: Tina

Han kan ju inte vara frisk?! Han måste ha allvarliga problem vilket jävla äckel! Blir riktigt arg när jag läser det!!

2011-08-13 @ 22:14:09
Postat av: Erika - Miliam&Miltons mamma<3

Öh, vad är han för en omogen jävla tönt?????!?! :S

2011-08-13 @ 23:15:00
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Wictooria

Ja något är de ju som fattas i skallen på honom iallfall. Eller så är det bara så enkelt att iq satt i snorren och den är inte mycket för världen vill jag lova.. elak

2011-08-13 @ 23:19:18
URL: http://wictooria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker det är konstigt att du/ni inte bara kan låta honom vara... Vad får ni ut av att hålla på att ringa och tracka och hänga ut honom här? Han kanske inte är jättemogen alla gånger, men ni är ju knappast bättre. Sjukt mycket omognare beteende från din sida måste jag säga.

2011-08-17 @ 02:31:48
Postat av: Wictooria - Mamma till Sebastian och Alexander

SKIT SKA SKIT HA!

Kallar han mig för hora som ska dö så får han skylla sig själv.

2011-08-17 @ 10:33:18
URL: http://wictooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback