IKEA!

Idag var jag Alex och mamma på Ikea. :)
Haft jätte kul med mamma!
Nu under kvällen så har jag bara fixat med alla saker, målat byrå och sånt.
Har tappat bort borren till min satans borrmaskin. Så imon får jag åka o köpa det så jag får upp mina hyllor!
Ska fixa med Sebastians rum imorron med.
Ändå lite skönt att man kan fixa med lägenheten när Sebastian inte är hemma.
När han är hemma blir det inte mycket gjort. :D

Alexander är väldigt irriterad, han har ju vart det i flera dagar pga tanden..
Och han sover så himla oroligt. :/ Synd om honom..
Men han har ändå vart snäll, som alltid fast med lite mera humör.

Nu ska jag in i duschen och jag ska FÖRSÖKA lägga in bilderna efter duschen med.. :|
Har 10000 bilder ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback