Lördag!

Halloj. Nu har vi vart i vislanda några dar hos Sabina och Elvira.
Dom hade inget internet så därför har jag inte kunnat blogga.

Barnen sover nu iallafall och jag ska käka lite godis och se på film. :)

Jag är fortfarande förbannad, eller förbannad vet jag inte om jag är.
Kan inte sätta ord på de jag känner för denna människa.
Hat blandannat, ja jag vetifan...
Jag tänkte att jag skulle sätta mig o skriva innan filmen, vet inte om jag ska kopiera direkt från konversationen eller om jag ska låta vissa saker vara osakt..
Hur som, av någon anledning, tycker jag så jävla synd om honom för att han är så patetisk och sinnesjuk.
Och för att han till och med är för dålig för sitt egna bästa.. Ja jag är inte klok som skriver såhär, men jag måste averagera mig.. 
Något i barndommen eller uppfostran måste gått väldigt snett om man lyckas bli som honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback