Mina sjuklingar!

Tack alla goa människor som är på min sida.
Jag har ringt, och jag valde att inte vara anonym, eftersom dom ändå vet att det är jag.
Jag har även 2 vittnen, eller till och med 3 vittnen, men den ena vill inte bli blandad..
Två vänner satt och hörde precis allting som är sagt, som också ska ringa i em.
Polisanmälan ska jag ringa om nu efter maten, och får väl gå ner och visa alla smsen imorgon, om barnen är friska då.

Och en sak kan jag ju säga att ALL kontakt med dom männiksorna är kapad, skulle dom ringa/sms mig så tänker jag inte läsa det utan bara gå och visa det för polisen på direkten. Och jag har automatisk inspelning på mobilen ifall jag skulle få fler hot.
Om jag vorde dom så hade jag ju hållt munnen.
Jag är inte en sån människa som hotar/slår ner folk för sånna här saker.
Jag skulle aldrig sjunka till deras nivå.


Nu så ska jag iallfall laga lite sen lunch. Vi har vilat i soffan alla 3.
Sebastian är aningen bättre idag, men Alexander är mycket dåligare.
Mina underbara älskade barn, ingen ska tala ont om er! <3




15.21
Har suttit och pratat med polisen jätte länge.
Jag har sån huvudvärk men nu är iallafall anmälan gjord, har fått in nya hot idag som är inräknade.
Har fått sträna oder av polisen att inte svara dom när dom hotar mig, eller på något annat sms.
Tildas mamma har även smsat mig idag, ''vi får se vem som skrattar sist'', osv.
Väldigt omoget.
Men de mesta av anmälningarna är direkt riktade mot Thobbe,
det är vissa fula ord , och att jag ska få osv, från tilda som hon är anmäld för, kränkningar, att mina barn är horungar.
Polisen ska komma och hämta min telefon. :)

Kommentarer
Postat av: sanna

Usch...förstår inte hur du ens kunde prata med thobbe från första början!!!denna familj är inte som vanliga familjer,dom tänker och beter sig inte normalt!!!blanda inte in såna som dom i ditt liv!!!när kendji dog skrev du i bloggen om hur hemskt och orättvist det var,för det var det verkligen,men vilka normala familjer som gått igenom en sån fruktansvärd sak,skriver sen att,dom önskar livet ur andra barn!!!det är inte normalt!!!

2011-08-30 @ 17:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback