Ny vecka!

Idag så har vi inte gjort så speciellt mycket.
Jag har lekt med Sebastian, lagat mat och sånt vardagligt..
Nu sover båda barnen och jag ska nog glo klart på bröllop och jäkelskap, sen ska jag måla!
Har ett skåp som ska målas klart, sen ska jag måla soffan på balkonen, och lite annat.
Garvar så mycket åt filmen att jag inte kan skriva.. haha..

Sitter och funderar på vad man ska hitta på imorgon.
Hoppas att det inte regnar iallfall..

Måste ju lägga in bilderna från skansen också!
Det ska jag göra nu medans jag tittar på filmen!




























































































Kommentarer
Postat av: Linn F

Massa fina bilder!

2011-08-16 @ 03:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback