Vansinne

Denna helgen har vart sinnesjuk.
Det är en sak som är säker.
Tänker för en gångs skull inte hänga ut någon även om man har go lust.
Eftersom personen bett om ursäkt och det är uträtt mellan oss.
Men det är tyvärr för sorgligt för o ta upp.
Mina barn har bland annat blivit dödshotade av en mormor..
Synd bara att man ska bli indragen i en massa trams.



För er som inte orkar lyssna på strunt hoppa direkt hit. -->


Men nu övergår jag till mer normala saker.
Barnen har blivit sjuka, efter 3 dagar på dagis så har Sebastian redan blivit sjuk och lyckats smitta Alexander. :(
Så ja, jag sitter här hemma med två sjuka barn som mest bara sover som tur är.
Säger bara att det är tur att man är föräldraledig annars så hade man ju fått ta ledigt väldigt mycket från jobb/skola/annan aktivitet.

Jag hoppas att detta bara var ren otur och att barnen får vara friska ett tag efter detta ..
För jag måste återgå till mitt jobbsökande. Jag hade velat ha någon form av jobb när föräldraledigheten är över.
Om de så är timjobb eller vad det nu än är..
Det är mitt mål just nu, att hitta ett jobb innan föräldraledigheten är över!
Jag vill ju börja med undersköterskeutbildningen och jobba samtidigt.
Fullt jäkla ös här..


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej, precis läst till uska. De kommer du klara lätt om du vill har jag böcker osv. :)Kram



2011-08-30 @ 09:31:59
URL: http://kaarinlinneamaria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback