11 dagar kvar till julafton

I fredags kväll när Sebastian var hos sin pappa fick han magsjukan!
Jag var ju i vetlanda och det kändes så jobbigt att inte kunna ta hand om honom när han var sjuk.
Men det är iaf första gången som dom har honom när han är sjuk.
Han kom hem sen till mig igår em. Jag ville att dom skulle ha honom en extra dag så jag och Alex inte skulle bli sjuka, och efter många om och men så fick jag min vilja igenom. Att det ska vara så jobbigt o ha Sebastian en extra dag för att han vart sjuk förstår jag mig inte på.. Att man ska behöva hålla på o ''tjata'' om en sån sak..

Idag så har vi mest tagit det lugnt, städat och lekt.
Nu skulle vi göra trolldeg, men så hade jag inte salt så det räckte!
Så när Alex vaknat, om ovädret har lagt sig, får vi gå ner till affären.

Jag ska väl fortsätta städa här nu, otacksamt evighetsjobb!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback