DET SNÖAR!!! ÄNTLIGEN!

Har haft det jätte bra i helgen.:) Som alltid när man är med Anton!
Men nu så är vi hemma igen, och det SNÖAR! Så nu ska vi strax ut i snön och leka!
Sebastian är helt uppe i varv, han blev så glad när han såg att det snöade ute!
Jag vaknade vid 4 och kunde inte somna om, båda barnen låg i min säng och knuffade ut mig..
Inatt får dom sova i sina egna sängar.
Men Alex lär jag ju flytta över som jag alltid gör runt 2-3 tiden.
Han har legat mellan mig och Anton hela helgen. haha.

Nä nu så ska vi ut, först leka i snön och sen till affären.. Eller tvärt om? jag vet inte. :)


Kommentarer
Postat av: Isabell mamma till Alicia och Liam

Fan va glad jag blir för din skull att du har träffat en snäll och go kille :) Lycka till med dina killar nu :)

2011-12-05 @ 15:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback