Mina pojkar!

Hua hua hua!
Idag har det varit en halv bra dag, om man jämför med i igår.
Jag har haft migrän och Sebastian har som vanligt trotsat och vi har bråkat mest hela dagen.
Vi var på stan hela fm, och då hade han kul och skötte sig!
Vi öppnade julkalendrar och bakade pepparkakor på em.
Men han har sina små konster för sig..  Och det blir ofta bråk här, jag undrar vad grannarna tänker.
Men denna helgen så är jag Sebbe ledig igen, Fre-lör ska han vara hos mormor, lör-sön hos farmor.
Jag och Sebastian behöver vara ifrån varandra, och speciellt jag för att orka med veckorna som kan vara väldigt jobbiga.
Jag försöker ju sluta amma Alexander nu, eller iallfall trappa ner rejält!!!!
Ammar ungefär 70% mindre än vad jag gjorde innan. Det är mat som gäller.
Men det är tufft, han har en väldigt stark vilja och blir fullkomligt vansinnig när han inte får brösten..
Det är verkligen hemskt jobbigt.. Gör ont i hela kroppen..
Och så vet man ju att, om han bara får bröstet, då blir han så nöjd och lycklig!
Lugn och harmonisk.. Men det är dom tankarna som jag måste kämpa mot!

Nu ska jag i säng! Imon blir det fullt ös på mina pojkar igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback