Städa städa stääda

Idag stor städar jag, det behövs verkligen.. Jag ska bara torka golvet och sen försöka göra rent mattan i vardagsrummet. Men vi får nog ta en mat paus först..
Sebastian är på dagis och leker av sig idag, hoppas inte han kommer hem med någon sjukdom.

Och vilket jobb jag hade med Alex igår, han somnade inte förren 23, han var så arg!
Ändå drack han nog iallfall 130 ml välling. Men han var lika arg för det.
Hoppas det går bättre ikväll. :)

Ska lägga upp lite bilder också.
Tänkte ta lite bilder och visa hur mycket jag har gått ner.
Jag ser det dock inte själv, konstigt nog. Ställte mig på vågen nyss och den står på 55 kg fortf.
Hoppas att jag kan gå upp lite snart..



Kommentarer
Postat av: jessika

2011-12-06 @ 18:21:58
Postat av: Anonym

kan du inte visa hur din mage ser ut nu med?:)

2011-12-06 @ 22:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback