:(

Mår så pissigt dåligt..
Redigt jävla dåligt.. Ungefär så dåligt som man mår när man har magsjukan.. Han jag fått magsjukan igen tross? fyfaaaan.. Orkar inte...

Har iallfall vart en runda på stan med Sara.
Köpt saker till BB väskan..
Småpackar lite nu.. Mår ju som sagt piss så jag orkar knappt..

Är så arg med..
Har mått så jävla bra hela helgen.
Och nu såfort Sebbe kommer hem, så mår jag SKIT igen!
Hela förra veckan var skit pga magsjukan..
Och denna veckan börjar inte bättre..
Imorgon ska jag ringa till min barnmorska o lipa.
Jag orkar faktiskt inte må dåligt mer, och jag hatar att inte kunna leka med Sebbe och att han ska se mig vara dålig dag in o dag ut!!!!!











Kommentarer
Postat av: eMY

Du kanke kan bli igångsatt innan?

2011-02-07 @ 18:54:11
Postat av: Wictoria- Sebastians mamma och Bebis i magen

Joo.. men jag vill inte bli igångsatt innan 38+0 helst

2011-02-07 @ 19:41:32
URL: http://wictooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback