Fredag 11/2-11

Hallåj. :)
Ja idag har jag inte haft tid o blogga förren nu typ.
Har vart på föräldragrupp och sen när vi kom hem från dagis åt vi mellis.
Och nu har jag precis dammsugat och torkat golven.. Ska diska med..
Sen kan jag bara ta de lugnt hela kvällen.
Imorgon ska jag tvätta..

Min dag började redan kl 5. Vaknade o var kissenödig och kunde absolut inte somna om.
Sebbe vaknade 06.15, av att jag snurrade på mig o höll på.. :P Så då vare bara o gå upp.
Eller ja, vi låg o kittlades till typ 7.
Annars så var förmiddagen ganska piss, mådde illa redan när jag vaknade.
Men åt frukost ändå..
Sen så missade jag bussen och hade glömt o ta ut pengar..
Såå.. Jag tänkte att jag lika gärna kunde gå till stan då..
Bra o röra på sig och förlossningen kanske drar igång, tänkte jag...
Och det var IDIOTISKT tänkt av mig.:P
Det var riktigt riktigt jobbigt, trodde nästan jag skulle avlida.. :P haha..
Så inga mer sånna jävla promenader..
Det jobbigaste är att jag blir så andfådd, bara av o gå lugnt..

Ikväll ska vi mysa och kolla på Let's Dance iallfall.
Får se om de blir sista helgen som jag o Sebbe är ensamma.
Nästa helg kanske jag ska lämna bort Sebastian iallafall,
beroende på när jag blir igångsatt..
Blir det den 21 så får Sebbe åka till Pappa på lördag eller söndag Fm.
Måste hinna tvätta och sånt, städa. Vill att det ska vara rent och så när vi kommer hem från BB.
Tvättkorgen ska vara tom osv.. Och sen vill jag vara 100% säker på att jag får sömn mellan den 20 och 21, och är utvilad! Är alltid lite jobbigare o städa+tvätta när Sebastian är hemma.. Det kräver lite mer energi..  :P 
Och sen på morgonen den 21 vill jag kunna ta de luugnt och käka frukost osv, göra mig iordning utan en gapande och stimmande Sebastian.. :P  



Känner fortfarande att jag inte har fått bort kattpiss lutken... Så irriterande...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback