Fredags kväll. :)

Sebastian har precis åkt till Pappa.
Kunde knappt hålla honom vaken, han somnade precis innan dom kom så Pontus fick väcka honom. :P

Jag ska hoppa ner i badet, dricka hallonbladsté och lyssna på musik!,
sen ska jag laga mig lite mat och sen är det ju let's dance på tv, och lite andra roliga serier man kan fördriva tiden med innan dess!
De går en film jag vill se med.
:) Får se hur mycket jag orkar, är extremt trött. Höll själv på o somna i soffan innan.

Imorgon skulle jag behöva hjälp av någon som har bil. Hum.
Behöver hämta min spjälsäng och en vagn som står hos mamma.
Och mamma är en surfitta som det inte går o prata med ens.
Så hon kan sitta där o sura röven av sig.

I värsta fall får jag väl bära spjälsängen hem hit själv :P Del för del. haha.
Vagnen kan jag ju alltid RULLA! 
Och jag vill verkligen ha hit det denna helgen, för bebisen kan ju komma precis när som.
Jag vill absolut inte sitta här utan spjälsäng eller vagn, om bebisen skulle få för sig o komma.
Har en enkelvagn hos mamma, en gammal emmaljunga. Och det får ju gå tills jag har hittat syskonvagn.
Ståbräda är enklare o få tag på..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback