GLaa Alla Hjärtans dag!

Ja idag är de alla hjärtans dag.
Vaknade med Småvärkar idag, eller nått liknande.
Har sovit piss dåligt inatt, vaknat var 2dra-3dje timma typ.
Dom håller fortfarande på ''värkarna''.
Bebisen är lugn som en filbunke i magen.. Får buffa på han ibland för o se att han inte dött. Haha
Nu har han dock hicka igen, en evig hicka har han stackarn.. 50% av dygnet hickar han. Han hickade HELA natten..:P
Ska hoppa ner i badet snart, tvätta håret o så se om smärtan försvinner.
Vet inte redigt vad ''värkarna'' beror på. Det är någon ihållande smärta med.. Magen blir stenhård.
Tror dock absolut inte att det är någon förlossning på g.
Ja.. Ska ta alvedon o bada iallafall..

Ska ut o provköra syskonvagnen sen om det inte är för kallt o halt!

Sabina Och Elvira kommer sen, sa hon igår.
Ska få min bilbarnstol äntligen och barnen ska få leka lite.
Nu ska jag DRICKA EN LITER VATTEN, har sån obotlig törst idag. :D



12.44
Nu har vi ätit middag. :)
Sebastian satt och smaskade o sa ''mm, så gott! Jättee gott!!''
Spagetti och köttfärsås blev det, och jag lyckades verkligen med köttfärsåsen.
Så ni är vi mätta och glada!
Sebastian har verkligen ätit duktigt idag. Både frukost,mellis o middag.
Och jag är så trött...Ska bada nu, för jag har inte riktigt hunnit med de.
Har försökt laga regnskyddet till syskonvagnen. Ska ta det till mamma i helgen o sy det på symaskinen, för de blev inte riktigt bra ändå. Karborrebanden som har släppt lite på de. Ett nytt kostar 400 jävla kr, helt sjukt.. Tänker absolut inte lägga 400 kr på ett regnskydd..Då lagar jag de hellre.
Sen ska vi sova middag, hoppas Sebastian vill det.. För jag behöver verkligen sova..
Har lite molande värk, men inga rediga sammandragingar längre.



Kommentarer
Postat av: Tina

När Leo låg i magen hickade han också hela tiden och även idag så har han jätte lätt för att få hicka! Räcker att han skrattar lite för mycket så får han hicka =)



Hoppas att dom små värkarna bli riktiga under dagen så du kan få din lille bebis =)

2011-02-14 @ 09:18:57
URL: http://mammatillleo.blogg.se/
Postat av: frida - mamma till vincent och mattias

Har du köpt syskonvagn? :D

2011-02-14 @ 19:54:33
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback