Godmorgon. :) Ny vecka!

Heej hej.
Åh så skönt vi har sovit inatt!
Både jag och Sebastian har sovit som stenar.
Jag hade kunnat sova ennu längre, men vi sov iallfall till 08.30. :D
Min kropp behöver mer sömn och vila just nu känner jag.
Ryggen är steel som tusan från igår.. :P Tror nog inte att jag ska överanstränga mig..
Vill gärna ha en intakt rygg under förlossningen. :D

Har haft lite sammandragingar och så, men fortfarande inget som gör ont.

Idag så ska vi iallafall hem till mamma snabbt o mata katterna, hon är i sthlm.
Sen ska jag ner på stan o Shoppa lite, till BB väskan och lite sånt. Till Bebisen med.
Sebastian ska med såklart. ^^
Ska se om jag hittar någon som vill följa med oss ner till stan med.

Nu så ska jag göra mig iordning lite, och diska! :)



11.01
Suck...Har ju mått så bra hela jävla helgen..
Men nu, så självklart ska man börja må dåligt.
Mår illa, magkatarr kramp svider.. suck.. :(
Har tryckt i mig alla tabletter jag har.. :P
Hoppas att jag blir bättre inom någon timma..
VÄGRAR sitta inne idag, och i vilket fall som så måste jag gå hem te mamma o mata katterna..
Fan.... Blir så trött på livet när jag inte kan få må bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback