Lördag :)

Glömde ta gaviskon innan jag gick o la mig, så jag vaknade med halsbränna kl3.. :P
Så irriterande. Sen tog de ett tag innan jag somnade om igen..

Nu ska jag snart tvätta sen ska jag försöka lista ut vaaarfaaan kattpisslutken kommer ifrån... Om den har satt sig i parkettgolvet eller vad fasen de är..

Sen ska jag se om mamma kan skjutsa lite på mig, måste till babyproffsen och till citygross. :)

Skriver mer sen, och lägger in bilder.. Blev så sen igår , orkade inte



16.35
Efter jag tvättat klart kom mamma, och då åkte vi iväg och handlade.
Blev en riktig jäkla storhandling för mig.. Bebisen fick mer blöjor också.

Sen när vi kom hem käkade vi snabbt o sen la vi oss o sov.
Sebbe var trött, men jag var nog tröttast.
Jag vaknade nyss, väntar på att Sebbe ska vakna nu.
Blev inte o åka till Nicole idag eftersom de blev så sent, bussarna går ju så dumt.
Men såfort sebbe har vaknat så ska jag ringa mamma och så ska vi åka dit. :)
Jag orkar inte gå till mamma, så hon får skjutsa. Blir föör trött.
Vi ska äta o se på melodifestivalen.

Vääldigt lugnt med sammandragingarna jag kan tilläga, har inte haft nått på hela dagen, eller natten. :) Lugnet före stormen? Hooppas de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback