MIN TURDAG!

Detta är verkligen en riktig TURDAG!
Hoppas att den fortsätter sådär bra! :P

Nu har jag fått hit både spjälsäng och min gammla barnvagn.

OCH! Gjort VÄRLDENS KAP!
Hittat en syskonvagn för 1500 KRONOR!!
En äldre modell, men den är fan knappt använd överhuvudtaget. Som ny!! för 1500 kr!
Helt jävla otroligt så billigt!!!
Snygg färg också. Och fick en mjuklift till också.
Men kommer köpa en liggdel till vagnen istället. :) finns för typ 400 kr på blocket. :P(Y)
Helt ootroligt.. En syskonvagn under 2000 kr det är fan inte dåligt :D
Jag är så jäävla glad att jag hittade en så billig o snygg vagn..
Dom som sålde den måste haft lite dålig koll på priserna.. :P Men jag klagar inte!!!



Just nu, så håller jag på att svättas ihjäl. Har satt ihop spjälsäng och vagnar o fixat med lite kläder o allt möjligt! Jag är helt jäkla svett, och lite små ont nere i ryggen, blir så när jag står o böjer mig konstigt. :P

Ska sitta här och vila lite, sen ska jag fixa ihop BB väskan också! Sen är fasen ALLT klart.
HEEELT färdig med ALLTING!! SÅ SKÖNT! Nu kan bebisen komma!

Ska smsa Sebastians Pappa Pontus nu och fråga om Sebastian äter där innan han kommer..
Eller om man ska vänta med o ta fram rästerna tills han kommer hem. :) Jag är hungriig!
Han får äta tacco räster med mig isf. :D
Väntar med o bada tills han kommer också, antar att han inte badat där i helgen. :)



















Kommentarer
Postat av: amända

Jag trodde inte man kunde ha liggkorg på den modellen :O Va bra att man kan! :)

2011-02-07 @ 18:49:19
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback