Onsdag

Vaknade i morse och var mycket piggare. :)
Dock fortfarande lite kramp i magen.
Men jag åt frukost och sen åkte vi ner till stan, Försäkringskassan-arbetsförmedlingen och soc.
Sista månaden jag behöver massa pengar av dom.
Sen i fortsättningen är det bara 1000 kr ungefär, som jag får av dom. Och det är skönt.

Vi gick till hemmakväll med, och hyrde 5 filmer! :)



Imorgon får Sebbe gå till dagis, för idag är han bra i magen.
Och då ska jag ligga här på soffan o vila.
Behöver verkligen vila, nu mår jag extremt illa och har kramp i magen. Men det är ju ''normalt'' för mig.
Så jag vet inte om det har med magsjukan o göra.
Har jobbiga sammandragningar om kvällarna också.

På fredag behöver jag ha Sebastian på dagis med, för då SKA jag till föräldragruppen!
Nu har jag missat två gånger pga sjukdom! Inte kul..
Så de sista två gångerna vill jag verkligen gå.

Nu vill Sebbe att jag ska sätta mig o kolla på film med honom.
Så de ska jag göra, och dricka lite hallonbladsté.
Hoppas att illamåendet och de försvinner så man kan äta lite och svabba golven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback