På dåligt humör..

Nu så har jag hämtat Sebastian på dagis.
Han hade inte sovit där, så jag gick en liten runda så han skulle somna i vagnen..
Så nu sover han och jag gör Nudlar och Wook till mig.
Är riktigt riktigt hungrig. :) Och mår inte illa, så nu ska de ätas!

Det var dock riktigt jävla jobbigt att gå! Gick ingen lång runda, och höll mig runt huset för att jag skulle ha nära ifall jag blev helt slut.. Och helt slut blev jag, andfådd och trött i benen och ryggen. Jag gick ändå jätte sakta, och lugnt.. Och det är ju såå härligt väder ute, hade kunnat vara ute o gå en stund till om kroppen hade tillåtit det. ;P Jag fick sitta i trapphuset i typ 10 min innan jag orkade dra upp vagnen för trappan. :P  Haha.. Fetto..

Är fortfarande på dåligt humör efter besöker dock..
En som jag har kontakt med som har Beräknad förlossning på samma dag som jag, som också går på växjö lasarett sa att dom går efter 37+0.. Så min barnmorska kan inte ha någon koll alls.. Så efter de blev jag på lite bättre humör iallfall.. Och vecka 38+4, 3 dagar tidigare...det tycker man ju ändå ja.. skit samma.. Nu ska jag äta.. :P

Kommentarer
Postat av: matilda

jag bor med i växjö blev igång satt 37+5

2011-02-09 @ 17:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback