Söndag

Idag är det söndag. (öh..)
Jag är så utvilad! :) Känns så skönt..
Ska snart diska, o sen ska jag ringa mamma, och gå bort dit o fixa ihop spjälsängen.
Behöver verkligen ha hit den nu. Känner stress över att den inte är här..
Är så rädd för att Lillebror ska komma o jag inte ens har en säng till honom. :|
Vagnen ska med också.. Och badbaljan, och lite andra småsaker, spjälskydd typ. osv..

Sen vid typ 17.00 kommer Sebbe hem igen.
Längtar efter honom nu, men har ju o göra så tiden går fort.

Kommer antagligen kort ikväll igen, på spjälsängen åde. Om jag får hit det. :)








Anonym
om Världens bästa humör!:
vem skulle du ha sex med i så fall?

Har sebbes pappa någon ny tjej?


Svar: Haha vafan va de för fråga? :P
Ja det har han.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal är sebbes pappa?

är det han lr mest hans mamma som tar hand om sebbe när han är där?

2011-02-08 @ 13:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback