Tittar på Let's Dance

Det är Paus i let's dance nu.
Så drog till datorn lite.. Försöker även få Sebbe o sova. Men det går inte så bra.. hehe...

Har eextreeema sammandragingar, magen blir hård som STEN.
Men de gör inte ett piss ont.. Fattar inte de :P
Det gör lite ont om jag försöker röra på mig, måste sitta blixtstilla!
Det ända som gör reeedigt ont är när bebisen försöker röra huvudet.. Då är de nästan så jag börjar lipa.
Han ligger så långt ner med huvudet, har fan knappt någon mage längre känns de som.. Han har tryckt ner sig så otroligt långt ner.. Det är en av anledningarna till att jag tror att förlossningen kommer sätta av sig själv snart..
Tror säkert att jag har öppnat mig eller att det har hänt något iallfall.
Det borde de ha gjort.. Ja jag håller tummarna för att det kommer igång av sig själv.
Annars så hoppas jag att dom kan ta hål på hinnorna och att jag kan få värkar av mig själv..
Vill inte gärna ha dropp... Det är de jävligaste som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback