Tråkigt.

Jag har så tråkigt..
Sebastian ligger och sover på soffan, ska snart väcka honom o hoppa i badet.
Måste tvätta håret och den ska jag föna/platta de.
Gör aldrig iordning håret känns de som, och imorron ska jag ju på föräldragruppen, då vill jag inte direkt se ut som en sunkig småbarnsmamma... :P
Meeen.. jag tycker ändå att jag har all rätt o se lite sunkig ut. Haha..
Har iofs all tid i världen o göra mig iordning.. så det kanske bara är dåliga ursäkter..

Jag är dock väldigt uttråkad, de händer för lite i mitt liv.
Jag gör för lite saker. Måste hitta på grejjer snart, men jag har ingen lust riktigt.
Något som jag ska börja med är kyrkans barntimma.
Det är ju faktiskt jätte bra.. Sebastian får leka och jag kanske träffar någon annan mamma där.

Umgås med förlite mammor också för tillfället.
Ska ju träffa Nicole och Thilian någon dag med, men nu har vi ju vart sjuka.
Och denna helgen så ska ju Sebbe till sin pappa.
Annars så hade jag tänkt om vi kanske skulle åka ut till Vislanda o hälsa på lite!
Men det får bli nästa helg isf.

Och näst nästa helg är det meningen att Sebbe ska vara hos Pontus, MEN det är sista helgen jag har innan Bebisen kommer. Och den vill jag gärna spendera med Sebbe..
Ska fråga om han kan ha sebbe 25-27 istället.
För då är förhoppningsvis bebisen ute, och då är det bättre om jag har den helgen ensam med bebisen.
Och att Sebastian får komma iväg till pappa, han behöver nog det då. Och jag kanske är trött och då kan jag sova lite mer. :P


Och en jobbig sak.. Mina kläder börjar bli FÖR SMÅ! FÖR SMÅ.. FATTAR NI?
Bebisen äter upp mig.. Han hatar mig känns det som, han äter upp mig inifrån..
Nu vill jag inte gå ner mer i vikt, det räcker nu. Jag är nöjd med mina armar/ben, dock tycker jag att jag ser FÖR JÄVLIG ut i ansiktet, jag ser ut som ett lik tycker jag. Aldeles för smal i ansiktet... :( Mina kinder har lixom sjunkit in.. Och nej jag är inte super smal, jag börjar gå över i storlek M nu. Eller jag har storlek M nu i många kläder. Men jag tycker de räcker. Ska ta lite kort på mitt ansikte sen o lägga upp lite gämförelse bilder. så ska ni få se..  
Jag vill vara ett litet ''L'' ..  S /M / l / L / XL. Där i mitten trivs jag bra med min kropp.



Kommentarer
Postat av: ☆ Nicole ♥ - Mamma till snart 3 åriga Thilian ♥

ja att komma till vislanda låter som en bra ide :) hehe, kanske inte är så snyggt här hemma då eftersom jag håller på att packa ner allt, men vadfan :)

2011-02-03 @ 20:21:50
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback