urk..

Sebbe mår lika piss dåligt.
Och jag blir sämre o sämre o sämre..

Vi var på Vc, Sebastian har fått influensan.. ;/ Så de är vad jag har också.
Nu hoppas jag att lillebror slipper det... :(
Han hade iallafall gått upp från 3450 till 3620 och ökat en cm! :) 53 cm nu.
Så mjölk har jag, nu ska jag bara se till o äta o dricka även fast jag är sjuk och har 0 aptit..

Just nu är de inge kul alls..

Tror förästen att lillebror är en Alexander.
Jag tittade på han innan idag, när han låg i vagnen, och bara fick någon lustig kännsla.
Men vi får väl se. :)(sorry alla som hejar på Linus.) Antligen blir de En Linus Alexander Robertsson, eller Alexander Linus Robertsson. Hade ju vart så skönt om pappan hade kunnat säga vad han ville han skulle heta, men han är ju helt ointresserad..



Jag har fått feber nu.. :(
Väntar på att jag kan lägga mig o sova, men bebisen vaknar snart och vill amma i någon timma, så det är onödigt o lägga sig.
Hoppas sebastian inte gråter så mycket inatt. Att amningen är de ända jag behöver vakna för o göra. :)




aronoile om urk..:
Grattis till lilla pojken :)
Det är synd att pappan inte vill vara med i bilden känner honom och trodde inte han va sån, och det verkar som att den lille har fått sin pappas längd :P


Svar: Tack så mycket. :)
Ja jag tycker det är så synd, men jag hoppas att han kanske ändrar sig. Någon gång i livet.
För barnets skull. :( Han är ju helt oskyldig i dehär, han har ju inte gjort någon nått och tycker det är så jobbigt att det ska gå ut över honom. Fast jag har ju bara mig själv o skylla för de.
Ja det har han ju verkligen fått, haha.. Han hade säkert vart 55 cm lång om jag gått tiden ut. :D




Lina om urk..:
Synd att farsan är sådant arsle.

Har han inte ens sett honom?
va hette pappan nu igen??.. får en känsla av att jag har en bekant som känner honom.

KRAM Lina, Devins morsa

Svar: Mjaa. Det är synd.. ;/
Jag har ingen aning om han har sett honom, har ingen kontakt med honom alls.
Jag skickade ett sms till honom när han föddes bara. vet dock inte om han har samma nummer fortf. :P

Kommentarer
Postat av: hanna

LINUS !! linus alexander är finare :)!!

2011-02-28 @ 18:47:55
URL: http://exsqueezeme.wordpress.com
Postat av: aronoile

Grattis till lilla pojken :)

Det är synd att pappan inte vill vara med i bilden känner honom och trodde inte han va sån, och det verkar som att den lille har fått sin pappas längd :P



Sköt om er!

2011-02-28 @ 19:26:39
Postat av: c

linus var finast tyckte jag

2011-02-28 @ 21:29:32
Postat av: Anonym

Men lilla gumman :) du behöver inte tänka på det nu :) jag är redan klar med flytten bara städningen kvar och i ordning plockadet men det får jag hjälp av Taco nu i helgen :) krya på dig <3

2011-02-28 @ 22:32:10
Postat av: Lina

Synd att farsan är sådant arsle.



Har han inte ens sett honom?

va hette pappan nu igen??.. får en känsla av att jag har en bekant som känner honom.



KRAM Lina, Devins morsa

2011-02-28 @ 23:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback