Vaknade med förvärkar

Ja jag vaknade av en värk.
Det har hållt på nu typ lite mer än en timma, sedan jag vaknade.
Men man vet ju aldrig om de håller i sig.
allt från 4-6 min mellan, en gång 11 min.
Så det e ju absolut inte regelbundet och de gör inte så super ont.
Men de gör ont iallfall.



10. 44
Jag har fortfarande ont. Tror dock inte att det är någon förlossning på g, utan detta är nog bara pga hinnesvepningen dom gjorde igår.
Ska gå ut med Sebastian och leka i lekparken nu, ska försöka hålla igång detta så länge de bara går.
Så att det kanske gör någon skillnad på tappen.




15.34
Nu har jag sovit i 2½ timma! Det var såå såå sköönt.
Värken försvann typ runt 12.
Men jag får la hoppas på att det gjorde nått. :)
Och att jag får mer ikväll eller imorgon..
Känner dock lite deffust att den är påväg tbx, har lite ont i ryggslutet..
Kom lite nytt blod på pappret nyss med när jag var på toa.
Så ja, får väl se. Men har inga förhoppningar om att det hänt nått, även om de ändå verkar lite som de.



15.57
aj aj nu har jag ont igen :D



18.00
Jag har fortfarande ont, men inte ondare.
Det är lite halvregelbundet, känns typ som när man har rejäl mensvärk. Inget som e jobbigt.
Kan gå o bete mig som vanligt. :P
ska snart äta klyftpotatis och snittzel med Sebbe, sen ska vi bada lite.
Mamma jobbar över ikväll så vi blir själva'



22.17
Det e rätt lugnt. :)
Har lite molvärk o mest ont i ryggen faktiskt. Bebisen är väldigt ofixerad måste jag säga....
Han har snurrat rätt bra idag. :P
Nu ska jag lägga mig o sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback