Vecka 38! 37+0

Egna tankar: Jaha. Förhoppningsvis har jag bara 10 dagar kvar nu.
Och i värsta fall har jag 17 dagar kvar.. :P Men jag ska jäklar se till att de inte bli så..

Just nu är de otrooligt jobbigt att gå, blir andfådd och yr, måste stanna och vila, och huvudet trycker mycket neråt. men det kan jag absolut leva med. Det är ju så det är o vara gravid.
Annars är de illamåendet och allt dedär som plågar mig som vanligt.. Och det har verkligen satt sig på psyket nu, så fort jag blir dålig så bryter jag verkligen ihop.. :(

Bebisen är livlig, hickar ofta. :)
I slutet av veckan nu så har jag haft en del förvärkar som gjort lite ont. På en skala från 1-10 så är det väl typ en 3,5. :P Om man gämför med värkar.. haha..


Slänger in bilder på magen sen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback