4 Januari - Exakt 2 månader till Beräknad förlossning idag!

När vi kom hem från bvc så började vi städa här. :) Sebastian hjälper till så gott han kan.
Det blir en riktig storstädning! Ska bädda rent o vädra i sovrummet.
Nu har jag lite paus, har sånna jäkla svettningar hela tiden, och blir yr!
Dricker så jääkla mycket vatten om dagarna med.. över driver inte om jag säger att jag säkert dricker 3 liter om dagen.

Sebastian sitter och kollar på Nicke Nyfikens jul, filmen han fick i julklapp.
Han har suttit ungefär 25 min nu o bara stirrat. Haha..
Han börjar bli trött med och hungrig tror jag.,
Han fick mellis efter BVC, så jag ska göra klart maten nu.
Tar typ bara 1 min. :P Ska steka lite köttbullar för vi har massa potatismos från igår kvar!
Sen får jag dra igång och städa igen.

Ska ringa till försäkrningskassan idag med, så jag kan få hem mina papper om föräldrapenning. Måste skicka in de nu så fort som möjligt, man vet ju hur lång tid dom kan ta på sig o fixa saker.. Börjar ta ut föräldrapenning från den 22 februari.. :) Det är snart..  och bara 2 månader kvar tills BF. Denna tiden kommer gå så fort.. Längtar så mycket!


Ska se om Sebastian kan sova i sin säng inatt.
Jag är så förkyld, så jag vill gärna sova själv..
Blir så jäkla irriterad när han smäller till mig o håller på. :P
Han vill ligga så nära. Och han sparkar på magen hela tiden, haha..
Och han ska ha benen på magen. Det fungerar inte riktigt.. Obehagligt.


hannis om Sebastian 2½ Års kontroll. :):
Jaha :O På förlossningen då eller :O?
svar: Haha.. ne. :P
De finns en avdelning för gyn, en för förlossning, en för bb, en för mödravård. osv osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback