:(

Nä.. Jag mår skit..
Är jätte trött, men jag kan inte sova än.
Har världens magkramp/magkatarr, mår extremt illa och har en allmän obehags kännsla i hela kroppen.
Sebastian sover redan dock..
Jag hoppas att allt går över snart...
Jag har tagit alla mediciner jag kan ta, tycker dom borde gjort effekt nu. Men nä..

Är jätte jätte jätte törstig med, men magen känns full. Dricker jag en droppe till så kommer jag spy.
Varför arbetar jag o bebisen emot varandra heela tiden..

Imorgon är de tillväxtultraljud, och jag är nervös o orolig..
Det gör inte saken bättre heller..

Snälla alla 130 personer som läser min blogg, kan ni inte hålla tummarna lite för mig att jag faktsikt kan sova inatt. :(

Kommentarer
Postat av: katarina

Jag håller tummarna, för allt som ska hända :)

2011-01-19 @ 20:56:38
URL: http://KATAARINAA.BLOGSPOT.COM
Postat av: hannis

Håller tummarna:)

2011-01-19 @ 21:01:33
URL: http://hemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback